tirsdag 6. april 2010

!LOOK!

1. Hva har jeg lært om film?
Vel jeg føler at jeg har lært mest om kamera, lyd og lys. Jeg har også lært litt mer om å tolke filmers budskap. Men fortsatt mest om de filmatiske virkemidlene...

2. Erfaringer med gruppearbeidet?
Positive: Når vi tok oss sammen og jobbet ble det et veldig bra resultat, OG de andre på gruppa var greie å arbeide med (når de arbeidet)...
Negative: Når vi ikke klarte å sette i gang med å jobbe, så ble det mye rot og tull og vi brukte ikke tiden på den absolutt beste måten. Vi klarte ikke å koordinerer alt arbeidet så noen fikk mer stoff en andre...

3.
Vi pratet ALT FOR lenge, og vi gjorde den samme feilen som resten, nemlig å forklare klippene ETTER de var vist. Ellers fikk vi ikke dra fordi de andre gruppene hadde et bedre foredrag enn oss...

Selv trodde jeg ikke vi ville komme videre, men at vi hadde en sjangse. Derfor er jeg egentlig fornøyd, selv om at vi ikke fikk dra utenlands...

1 kommentar:

  1. Ja, det var jevnt, men foredraget deres var ikke dårlig på noen måte! Du har nok likevel rett i at det varte litt for lenge og at selve kulturdelen ble litt for omfattende uten at den handlet om selve filmen dere hadde valgt... Ellers synes jeg du analyserer prosjektet godt, Anders!

    SvarSlett